Mijn werkwijze
Zo ga ik te werk
Als Professional Organizer help ik je om in een hectische leefomgeving slimme systemen te implementeren die je ondersteunen in de drukte die dagelijks op je afkomt. Van het organiseren van je keuken of badkamer tot het indelen van je zolder of kledingkast.
Je wensen in kaart brengen
Een nieuw en georganiseerd systeem begint altijd met een vrijblijvende intake waarin ik je wensen in kaart breng en je situatie goed leer kennen. Mocht de behoefte er zijn, kom ik bij je langs om een indicatie te krijgen van het werk dat nodig is. Ik maak een plan van aanpak en een offerte. Wanneer je akkoord gaat met de offerte, plannen we een datum in! Gedurende het proces blijf je betrokken op het gebied van organizen, het aanbrengen van structuur en styling.
Minimaliseren
De volgende stap is het minimaliseren van je spullen. Wat heb je nog nodig? Welke spullen kunnen verkocht of gedoneerd worden? Welke spullen zijn kapot of incompleet en mogen worden gerecycled? Wat na deze sessie overblijft, zijn de spullen waar je direct bij kunt óf die eenvoudig terug te vinden zijn zodra je ze nodig hebt. Uiteraard blijf je nauw betrokken bij dit proces en bepaal jij altijd wat er met je spullen gebeurt.
Organisatie en styling
Ik ga aan de slag en zorg dat je specifieke ruimte praktisch wordt georganiseerd. Ik zorg dat er structuur wordt aangebracht, zodat het ook na mijn vertrek makkelijk is om georganiseerd te blijven. Ik werk uitsluitend met kwalitatieve materialen die aansluiten bij de stijl van je interieur. Als daar wens naar is, kom ik op een later moment nog een keer bij je langs voor een touch up!
Rust ontzorgt
Grote klus? Ook die pak ik met meerdere handen aan
Heb je hulp nodig bij het organiseren van een bedrijfsruimte zoals een salon, winkel of kantoorruimte? Ook daarin denk én organiseer ik graag met je mee. Ik werk nauw samen met een vast team dat mij ondersteunt tijdens grote klussen. Benieuwd wat ik voor je kan betekenen? Neem dan een kijkje bij mijn services of neem contact met mij op.